جیوتیش یعنی مشاهده ی مسیر کیهانی تک تک موجودات از وقتی که زاده می شوند تا به روشن بینی حقیقی برسند .

به دوره مقدماتی جیوتیش ترم اول خوش آمدید. مطالعه جیوتیش نیاز به صبر، پشتکار، خستگی ناپذیری و مسئولیت پذیری دارد. تیم ماهاویدیا و مدرس دوره در تمام مراحل در کنار شما خواهد بود.

به آسمان شب نگاهی می اندازید. با قدم زدن بر مدار حرکت خورشید و توقف در منزلگاه های خورشیدی با صورت های فلکی آشنا می شوید. قرار است که شیرجه بزنید به شش هزار سال پیش و شناور شوید در عمق جان و دریافت های روشن بینان. در این سیر و سلوک می آموزید که هر کدام از ما ویژگی های منحصر به فرد خود را داریم و با درک محدودیت ها و قابلیت های خود با شناخت تار و پود درونی و زیبای خودتان، با آگاهی و نور در مسیر دارمای خود حرکت می کنید. 

در جلسه سوم قرار است که در کنار هم بیاندیشم آیا چیز بدی در جهان هستی وجود دارد ؟ می خواهیم با هم زمزمه کنیم این شعری از مولانا را

در کف شیر نر خونخواره ای           جز که تسلیم و رضا کو چاره ای

دست در دست گراها یاد می گیریم که چگونه با آنها سخن بگوییم، چگونه بشنویم؟ چگونه نگاه کنیم؟ و اینجاست که می توانیم به ابعاد کارمیک درون خودمان آگاه شویم.

قرار است در دل اساطیر با مفهوم کارمیک راهو و کیتو آشنا شویم و یاد بگیریم که چگونه بعد نفسانی، پر از خواهش و پر میل در راهو و بعد قلبی روحانی و دلکنده از تمام تمامیت جهان در کیتو خلاصه شده است.

در درس نهم با اهداف چهارگانه ی زندگی در تفکر ودایی آشنا می شویم و درک می کنیم که دانش ودایی چگونه تمام ابعاد و لایه های زندگی را در کنار هم می بیند.

با ساتوا، راجاس،تاماس می فهمیم حقیقت ناب، انرژی و تاریکی کیفیت ما و جهان هستی ست. در درس دوازدهم با باد، آتش، آب، هوا و آکاش به درک عمیق دگرگونی، ثبات، تغییر و تحرک،انعطاف و آگاهی محض می رسیم. قدم به قدم به یگانگی خود و جهان هستی پی می بریم.

و در پایان ترم اول با خود می گوییم: جان چو بیارامد ما در گوهر خویش بیارامیم

در پنل کاربری تمام دروسی که ثبت نام کرده اید قرار دارد و شما می توانید با فکری آسوده و در کمال ارامش به محتویات دروس خود دسترسی داشته باشید. سوال های خود را در پنل کاربری مطرح کنید و با ارتباط مستقیم با استاد دوره به یادگیری خود عمق و معنا میدهید. در راه یادگیری تنها نیستید و کاملا بر نحوه ی آموزش شما نظارت وجود دارد.

با آرزوی موفقیت شما در راه آگاهی و شناخت خود

ماهاویدیا

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید